Ik dacht: het is leuk om je een keer mee te nemen achter de schermen bij de lancering van een nieuwe cursus. In deze podcast ga ik specifiek in op de lancering van mijn Insta Reels cursus.
Ik neem je mee in: wat komt er kijken bij zo’n lancering? Welke keuzes maak ik voor een lancering? Maar ook: hoe komt zo’n nieuwe cursus tot stand? Ik vertel het je allemaal in deze podcast!
Abonneer je ook op mijn podcast via iTunes en Spotify!
Waarom een Insta Reels Cursus?
De reden dat we ervoor kozen om een Insta Reels cursus te ontwikkelen is heel simpel: Reels zijn niet meer weg te denken uit je contentstrategie voor Instagram. Het platform boost video content en het is een geweldige manier om nieuwe volgers aan te trekken.
Ik heb natuurlijk al een uitgebreide Instagram cursus: Instabranding. Dit is een van mijn populairste online trainingen waarin ik vrouwelijke ondernemers help om te groeien op Instagram en hier klanten uit te halen.
Nu hadden we ervoor kunnen kiezen om deze Reels cursus onderdeel te laten worden van dit programma maar we hebben dit bewust los getrokken.
De Reels cursus is namelijk best uitgebreid. Er zijn zoveel facetten waar je rekening mee moet houden als je ijzersterke reels video’s wilt maken. En er komt natuurlijk een stukje techniek bij kijken..
Als we dit hadden toegevoegd aan Instabranding werd deze cursus nog uitgebreider. En dan is er natuurlijk een kans dat cursisten op een gegeven moment gedemotiveerd raken omdat ze niet door alle lessen heen komen.
Dat wil je niet!
Bovendien is de Instagram Reels cursus een mooie laagdrempelige manier om eens kennis met mij te maken. Smaakt het naar meer? Dan kun je natuurlijk altijd doorstromen naar Instabranding of mijn Doeidrempel cursus.
Ben jij benieuwd naar onze nieuwe cursus waarin we je alles leren over Insta reels, neem zeker even een kijkje. We hebben een te gekke introductie deal dus dit is hét moment om in te stappen!