Deze essentiële stap wil je niet overslaan in je customer journey

Een aantal weken geleden gaf ik mijn live Grow! event die helemaal in het teken stond van klanten aantrekken. Ik deelde o.a. de vier essentiële stappen in je customer journey (oftewel klantreis) om magnetisch te worden voor klanten.

De eerste fase is misschien wel de belangrijkste. Ik noem het de Show Up fase.

Stel, je kent mij niet en ik vraag of je met mij mee gaat op reis. Wat gebeurt er dan in jouw hoofd?

“Nee.

Wie ben jij?

Wat moet je van me?

Waar wil je me mee naartoe nemen?”

De grootste reden dat iemand niet zomaar JA kan zeggen tegen jou en je aanbod is, omdat ze geen gevoel hebben bij jou en datgene wat je aanbiedt.

In deze podcast neem ik je mee achter de schermen bij mijn Grow! event en deel ik hoe jij in deze fase ervoor kan zorgen dat jouw potentiële klanten een goed gevoel bij jou krijgen.

Waardoor ze vervolgens véél makkelijker klant worden!

Wil jij hier meteen mee aan de slag en van je volgers fans en trouwe klanten maken? Doe dan mee met de 6-daagse Zichtbaar Meer Klanten Bootcamp!
Klik hier voor alle informatie.

 

Abonneer je ook op mijn podcast via iTunes en Spotify!

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *